21 януари 2009

T5 Sell-Out – разпродажба на товарни Транспортери

Със своите разнообразните линии на оборудване, които включват товарен ван, пътнически ван, единична или двойна кабина с шаси или товарен борд, Transporter е изключително подходящ за Вашата дейност.

Изключителните качества на Transporter - икономичност, сигурност и издръжливост го превръщат в истински професионалист, който е на Ваше разположение във всяка една ситуация.

Свържете се нас, за да разберете новите акционни цени!

14 януари 2009

Volkswagen на челни позиции по продажби и през 2008 г.

„Порше БГ” изстреля марките Volkswagen и Audi на челни позиции по продажби и през 2008 г.


Официалният вносител на Фолксваген и Ауди за България „Порше БГ” отбелязва за четвърта поредна година значителен ръст в продажбите на двете марки у нас. Резултатите за изминалата 2008 година наредиха двете немски марки сред лидерите по продажби. С пазарния дял на Volkswagen леки и лекотоварни автомобили (8.75%*) и Audi (1.63%) общият пазарен дял на Порше БГ достигна 10.38 %* през миналата година.

През 2008 г. Фолксваген се нареди на трета позиция по продажби с общо 4708 реализирани леки и лекотоварни автомобила. Това представлява пазарен дял от 8,75 %. Продадените леки автомобили през 2008 г. са 3000 с 18,6 % спрямо предходната 2007 г. Лекотоварните автомобили, достигнали до крайните клиенти през 2008 г., са 1708 с 19% ръст в сравнение с 2007 година.

Най-продаваният лек автомобил през 2008 г. беше Volkswagen Polo, от който бяха реализирани 1001 автомобила, следван от Golf с 522 продажби и Passat с 372. Наскоро лансираният компактен високопроходим Tiguan беше предпочетен от 308 българи, на крачка от своя събрат Touareg с 311 продажби.
„Горди сме от постигнатите успехи в продажбите през 2008 година”, коментира г-н Томас Рушицка, изпълнителен директор на „Порше БГ”. „Това, че Volkswagen се нареди на трета позиция по продажби, а Ауди постигна 1.63% пазарен дял ни дава увереност, че двете марки възвръщат заслужените си позиции на българския пазар”, допълни той.

През следващата година Порше БГ ще насочи своите усилия в стабилизирането на развитието на дилърската мрежа и постигането на още по-високи качествени показатели по отношение на следпродажбеното обслужване. Ще бъдат усъвършенствани услугите, които отговарят на утвърдените стандарти на двете марки – мобилна гаранция, горещи линии за връзка при авария, заместващ автомобил и т.н. Освен това компанията ще заложи и на финансовите услуги, предлагани от лизинговото си дружество „Порше Лизинг” в цялата си дилърска мрежа, което ще улесни допълнително клиентите.

Порше БГ ще предложи и редица атрактивни промоции на българските потребители. През първото тримесечие на 2009 г. ще бъдат в сила актуалните промоции – преференциални условия за закупуване на леки автомобили Фолксваген на склад; специални разпродажбени цени за моделната гама на Transporter и Multivan; ценови предимства под формата на допълнително оборудване за няколко от моделите на Audi – Q7, A6 и A3.

„Порше БГ предлага на български пазар утвърдени и стабилно представени на европейския пазар марки в средния потребителски клас и премиум сегмента. Марките Volkswagen и Audi са залог за качествен продукт и надеждна технология. Въпреки намаленото търсене на автомобили в световен мащаб, концернът Volkswagen реализира 6,23 млн. автомобила, което представлява 0,6% ръст спрямо предходната година. Подразделението Volkswagen леки автомобили поставя своеобразен рекорд с 3,67 млн. доставени клиентски автомобила в цял свят. Това нарежда най-големия автомобилен производител в Европа сред малкото автомобилни компании, които не само запазват стабилните си позиции, но и постигат ръст в продажбите спрямо продажбените си цели.

* Посочените данни са на база официалната статистика на АПП и не включват продажбите на марките Hyundai и Porsche.