30 ноември 2010

Новият Amarok. Животът е пълен със задачи.

Новият Amarok. Животът е пълен със задачи.

Тестван на Дакар - новият пикап от Volkswagen.
Името му произхожда от езика на инуитите и означава "вълк". Също като своя съменник, Amarok е в стихията си сред дивата пустош: новият пикап от Volkswagen Лекотоварни автомобили може да се похвали с превъзходни характеристики за движение в пресечени месности.

Още по време на тестовете той доказа, че се справя убедително и с най-трудните ситуации. Amarok беше официален съпровождащ автомобил на Рали Дакар 2010 - той не се спря пред нищо по време на обиколката през Аржентина и Чили през януари - нито високите до 50 градуса температури, нито пък разположените на надморска височина над 4 500 м планински проходи успяха да го впечатлят. Amarok преодоля с успех близо 9 000 км дългото трасе на най-трудното рали в света.


Готови ли сте?


Там, където други достигат предела на своите възможности, Amarok продължава безкомпромисно напред. Като никой друг пикап досега той обединява офроуд проходимост, гъвкави възможности за ползване и висока надеждност:

* Благодарение на опционалното задвижване на 4-те колела 4MOTION.
* Благодарение на специална система ABS за пресечени месности и ESP.
* Благодарение на най-широката товарна платформа в този клас, която позволява дори да се натовари напречно цяло Евро пале.
* Благодарение на икономичните TDI-двигатели, с които се постига пробег с едно пълнене на резервоара от 1 000 км** с разход на гориво само 7,3 л/100 км*.
* И последно, но не и по значение - благодарение на здравата носеща рама, която предлага стабилност от най-високо ниво, дори при най-сурови условия на експлоатация в пресечена местност.

Но и по обичайните пътища Amarok се движи по нов начин: с интериор от най-висок клас и суверенно пътно поведение, той не оставя неизпълнени желания. Amarok поставя нови стандарти и по отношение на комфорта и динамиката.

Перманентно задвижване на 4-те колела 4MOTION или задвижване на 4-те колела с допълнително включване на предния мост.

Тежките задачи изискват ефективно разпределение на силите. С допълнителното включване на предния мост при пълноприводното задвижване 4MOTION, Amarok разпределя задвижващата сила в съотношение 50% между предната и задната ос. Едно натискане на бутон е достатъчно, за да усетите надеждното сцепление с пътя, независимо от настилката. Amarok се предлага освен това и с перманентно задвижване на четирите колела 4MOTION - при това серийно с електронна стабилизираща програма (ESP).

Над 1 тон полезен товар.

В комбинация с окачване Heavу Duty е възможно натоварване с до 1 147 кг***. А който не се нуждае от толкова големи възможности за полезен товар, може да се възползва от комфортното листово окачване. С него Amarok може да транспортира товари с тегло до 948 кг. Amarok поставя нови стандарти и по отношение на товарната зона с площ 2,52 м². С разстояние между вътрешните арки на колелата в товарната платформа от 1 222 мм, това е най-широката товарна платформа в този клас, което дава възможност да се натовари напречно цял Евро палет.

Ефективни TDI®-двигатели.

Amarok се предлага с два варианта за двигател: мощен 2,0-l-TDI двигател с 90 кВт* или с пъргав 2,0-l-BiTDI двигател*, който е един от най-ефективните за времето си. Благодарение на двата му турбо нагнетителя се постига отзивчивост при ниски обороти и впечатляваща мощност при високи обороти. Със 120 кВт (163 к.с.) при 400 Нм въртящ момент бързо ще оставите сивото ежедневие зад гърба си – също и високите разходи. Защото Amarok със задно задвижване и 2,0-l-TDI двигател* има разход на гориво 7,3 л на 100 км.

Висококачествено и безопасно вътрешно пространство.

Комфорт, какъвто познавате от лек автомобил: вътрешното пространство на Amarok предлага удобни седалки, много свобода в пространството около главата и краката, ниско ниво на шума във вътрешността и просторно багажно помещение. Висококачествения кокпит и многобройните отделения за вещи превръщат Amarok в място, където ще се почувствате добре от начало до край – и в сигурни ръце. Защото към обхвата на серийното оборудване спадат не само въздушните възглавници за водача и пътника до него, но и ABS, ESP със стабилизация при теглене на ремарке, асистент за потегляне по наклон и още много други.

Няма коментари: